alt var så meget bedre før - not ... enda et kapittel om tragikomiske news
Pelle Thomsen
2012-02-04 13:31:16 UTC
Kom i skade for å klikke meg inn på news - ved en inkurie - og nå bare
MÅ jeg fortelle dere svært få som kikker innom her og skriver det samme
som har vært skrevet i et tiår, at dette var jaggu triste greier.
Det er tragikomisk, men kanskje mest paradoksalt å lese denne typen
meldinger fra rabiat uanstendige folk som sto for de verste over-
trampene på news, men nå bekvemmelig nok (tydeligvis) har glemt det,
og totalt uten den selvinnsikt og logikk de fleste normalt utrustede
mennesker heldigvis er født med, plutselig skal uttale seg om
det triste "nivået".

Denne gærningen her f.eks. utpreget seg ved å gå helt bananas og
toppet sin news-"karriere" med å beskylde andre for pedofili,
- i subjektlinja til og med, og med fullt navn, for å hevne seg.

Et mer smålig, bedritent og uanstendig feigt angrep skal man lete lenge
etter, og sjelden har news sett et så drøyt overtramp og misbruk av
ytringsfriheten, - eller opplevd en mer selvødeleggende effekt.

Så når du først skal si noe om news, arnebarnet, bør du ta med deg at
du selv kanskje sto for det verste av det news kan være/var.

Slik sett er det også en slags fordreining av virkeligheten - en
bevisst eller ubevisst løgn og/eller historieforfalskning/tåkelegging å
plassere deg selv til venstre på gausskalaen mht IQ. Det stemmer ikke,
og det vet du selv, (og dermed unngår du også å ta ansvar for det som
_er_ sant...) som er at du derimot - på en etisk og ytringsfrihets-
skala - ligger så langt mot bunnen som det går an å komme...
Pelle Thomsen
2012-02-04 14:39:57 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
og - det minner meg forresten på at fjortisen Christer S. forleden
uttalte seg om nok en ting han ikke skjønner noe av, anonymitet på news.

Jeg påpekte det faktum at han er en ignorant - og her er noe av fakta-
grunnlaget bak utsagnet- idioter som fordi man har skrevet noe de ikke
liker, skal ta deg eller skade deg på en eller annen måte, og legger
søppelhjernene sine i bløt for å gjøre det.

Geir Arne Moi var en slik en, og så var den en nynazist som fant frem
adressen min, og skulle vente på meg der sammen med en balltre og noen
venner.

Gam, geir arne moi, var jo også en slik en som skrøt av at han aldri
ville være anonym, og kunne overhode ikke skjønne hvorfor noen hadde
behov for det - han og noen flere bruke masse tid og spaltemetre til å
angripe andre for å velge anonymitet/alias -
inntil han selv altså beviste nødvendigheten av det.
Slik sett stemmer jo dette med gausskalaen, når jeg tenker meg om...
Jo Stein
2012-02-04 16:01:58 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
Man behøver ikke å lete særlig lenge for å finne tilsvarende feige
angrep fra pelle. Om man gir utrykk for et fordomsfritt syn på livet,
at livet er en prosess uten noe overordnet mål og derfor er så frekk
å antyde at homoseksualitet er en helt naturlig konsekvens av
evolusjonen, kan man være ganske så sikker på at pelle kommer med
en melding som skal stemple deg som homse.
--
jo
Nog finns det mål och mening i vår färd -
-- Karin Boye
Pelle Thomsen
2012-02-04 16:30:32 UTC
Post by Jo Stein
[...]
eksempel please -
hvis jeg har skrevet noe som kan tolkes slik,
er det i et forsøk på å være morsom, ikke for å disse homoer.

Når jeg drar homo-vitser for/om mine venner (og jeg har faktisk 2
svært gode og nære homovenner) pleier alle å le gledestrålende.

og forresten - kan ikke du dra den begrunnelsen over
hvorfor homoseksualitet er en konsekvens av evolusjonen én gang til,
er du grei ???

:-)
Jo Stein
2012-02-04 17:16:50 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
Jer er grei som alltid og søker frem dette:
http://groups.google.com/group/no.samfunn.religion/msg/da99f61cafc43386
Post by Pelle Thomsen
Han tuller ikke. Dette er en av hersketeknikkene til Pelle.
Han har noe røtter i USA, kan skrive utrolig barnslige ting på news
og har brukt mange forskjellige navn før han ble mer stabil og
begynte å kalle seg Pelle Thomsen.
Jeg finner ikke YouTube videoen om dette nå, men vil nevne en detalj fra
innholdet. Videoen forteller at yngste sønn i en lang rekke med
sønner har stor sjanse for å være homse. Den forklarer årsaken til
dette. Skal ikke avsløre årsaken her, for da kan de som er nysjerrige
søke opp den videoen og finne svaret.

Svaret viser at evolusjonen ikke en styrt prosess men det helt naturlige
resultat av en kollossalt lang prosess av blind prøving og feiling.

Man tenker masse når man jogger, og idag tenkte jeg meg gjennom 20,7 km
og fant forklaringen på at bikkjer ikke glefser når de stiller seg på
tvers foran joggere. De glefser ikke fordi de som glefset ble drept av
sin eier, slik at genene for å lage bikkjer som glefser ble borte.
--
jo
Mestere blir ikke til i treningsrommet.
-- Muhammad Ali
Pelle Thomsen
2012-02-04 18:30:00 UTC
Post by Jo Stein
Post by Pelle Thomsen
eksempel please -
http://groups.google.com/group/no.samfunn.religion/msg/da99f61cafc43386
Post by Pelle Thomsen
Jeg beklager, jeg hadde ingen anelse om at du var homofil og mente
på ingen måte å si noe negativt om det.
- er liksom et bevis på "feige angrep på homofile fra pelle" ?

bwhahahahahahahahaha

Takk for illustrasjonen på din latterlig manglende logikk.
Fint å få knyttet den til din tussete religiøse argumentasjon
rundt CO2-problematikken, - din sinnsforvirrede dumme gås !
Jo Stein
2012-02-05 10:42:44 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Jo Stein
eksempel please -
Post by Pelle Thomsen
[...]
News ligner litt på hobbyfiske med garn. Man velger garn med riktig
maskevidde og bestemmer seg for om det skal være flyte- eller bunn-garn.
Fangsten blir dårlig fordi pelle setter det samme fillete garnet på
samme sted hver gang.

Dårlig fangst medfører tullete meldinger som denne:
http://groups.google.com/group/no.alt.frustrasjoner/msg/104c9077f68a8a99
Post by Pelle Thomsen
Pelle Thomsen
Post by Jo Stein
Post by Pelle Thomsen
Homoseksualitet er en naturlig del av evolusjonen.
Kan du utdype det ?
Denne YouTube videoen gir mange gode tips for
Det klarte du selvfølgelig ikke.
Post by Jo Stein
Evolusjonen er ikke en styrt prosess som skal lage det perfekte
mennesket.
Dyp innsikt her, din kompetanse er uvirkelig (!)...
--
jo
"Sannhet i religiøse sammenhenger er ganske
- Oscar Wilde
Pelle Thomsen
jeg setter stor pris på at du forholder deg lojalt til subjektlinjen.
Pelle Thomsen
2012-02-05 14:23:42 UTC
Post by Jo Stein
[...]
eh, jeg vet ikke helt hvem som blir stemplet her,
men poenget, din kvasivitenskapelig posør, er at jeg ba deg om en
forklaring på at "homoseksualitet er en helt naturlig konsekvens av
evolusjonen".

Du klarer ikke det - men begynner i vanlig stil å bable og henvise til
andre,
noe alle kan se...

Du liker jo å late som om du forholder deg til vitenskap, og her drar du
til og med et helt resonnement til en forandring, men du glemte altså
å ta med argumentene.

Klarer du å forklare noe som helst ?