Lindsay Lohan og annet hvitt trash
Pelle Thomsen
2011-02-24 13:01:40 UTC
jeg leser stadig om en Lindsay Lohan og undrer meg på
hvorfor hun, og for den saks skyld Paris Hilton, stadig blir
referert til av norske medier.
Jeg kan forstå det når det er superkjente filmstjerner man
har sett på diverse block-bustere på norske kinoer og tv,
men hva er egentlig poenget med å rapportere en masse ikke-
nyheter av amerikansk opprinnelse for norske lesere ?
Det er som om man ikke lærer forskjellen på en nyhet og uinteressant
sladder på journalist-høyskolen.

det hele minner meg bare på hvorfor jeg ikke lenger kjøper
norske (papir)aviser.
Espen Vestre
2011-02-24 17:41:12 UTC
Post by Pelle Thomsen
jeg leser stadig om en Lindsay Lohan
Hvem er det?
Post by Pelle Thomsen
det hele minner meg bare på hvorfor jeg ikke lenger kjøper
norske (papir)aviser.
Men du leser dem hos frisøren/tannlegen?

;-)
(espen)
Thomas Skogestad
2011-02-24 21:21:56 UTC
* Espen Vestre

| Hvem er det?

Den forrige Miley Cyrus.

| Men du leser dem hos frisøren/tannlegen?

Min frisør tar 120 kroner per klipp og har ikke råd til lesestoff.
Thomas Skogestad
Pelle Thomsen
2011-02-24 21:52:15 UTC
Post by Thomas Skogestad
* Espen Vestre
| Hvem er det?
| Men du leser dem hos frisøren/tannlegen?
Min frisør tar 120 kroner per klipp og har ikke råd til lesestoff.
Hadde akkurat den samtalen med en medpasient hos tannlegen forleden,
der vi satt og leste henholdsvis Seilas og Jakt og Fiske.
Jeg uttrykte min store tilfredshet med at det ikke var noen Se og Hør
der, og sa at 90% av de som leser S&H påsto at de leste det hos
tannlegen. Men da så ha hun undrene på meg og sa "Men ikke jeg...".
Jeg fulgte opp, hyggelig som jeg er, med at jeg mente det burde være
flaut å kjøpe S&H, og at skamfølelsen var en sterkt undervurdert
følelse, men da ble hun sur gitt.
Ja ja, dårlige tenner hadde hun også...

men tilbake til denne Lindsay, - nei, jeg får henne opp når jeg
må via dagbladets forside for å komme meg via kultursidene til Pondus.

:-)