Erik Hansen (fra balkongen) er død
s***@yahoo.no
2011-10-12 14:39:04 UTC
Erik døde av hjerteinfarkt den 20. september. Han var tidligere aktiv
på njus, men gikk de senere årene over til blogging og Twitter.

RIP.

http://www.aftenposten.no/kul_und/article4238691.ece
Pelle Thomsen
2011-10-12 15:59:29 UTC
Post by s***@yahoo.no
Erik døde av hjerteinfarkt den 20. september. Han var tidligere aktiv
på njus, men gikk de senere årene over til blogging og Twitter.
RIP.
Før FrP-tomsingen kommer og forlanger at alle skal
skrive sørgemeldinger, vil jeg bare underskrive på
at erik hansen var en særdeles sympatisk og kunnskapsrik
mann, bl.a. mht. samtidsjazz, litteratur, pressehistorie,
etikk og politikk. Min musikksamling ble også utvidet takket
være denne flinke mannen.
Jeg føler nesten aldri behov for å forklare meg i etterkant
her på news, men etter at han opplevde min påstand om at det
"politisk korrekte synes å være politisk ukorrekthet" som
teit, svei det litt merket jeg, - selv om jeg selvfølgelig
hadde helt rett.
:-)
Stein
Det står ingenting om sørgemeldinger i FRP's partiprogramm
Pelle Thomsen
2011-10-13 14:19:05 UTC
Post by Stein
Post by Pelle Thomsen
Før FrP-tomsingen kommer og forlanger at alle skal
skrive sørgemeldinger,
Skivebom
Det står ingenting om sørgemeldinger i FRP's partiprogramm
Beklager, men nå mente jeg ikke deg, da jeg skrev "FrP-tomsingen",
men si meg, hvor kort korttidshukommelse har du egentlig ?
Eller er slik at hodet ditt er uuuutrolig lite ?

Men bortsett fra det - jeg leste en gang FrPs partiprogram,
riktignok ikke helt ferdig, men det var veldig morsomt.
Da jeg kom til kulturkapittelet sto det kun ett ord:
YTRINGSFRIHET.
Hvilket minner meg om da NRK skulle ha en representant
for kultur fra FrP. De ringte og ringte, og til slutt
fikk de tak i en pianolærer fra Trøndelag.

Og her mener jeg ikke å trekke trøndere ned i søla.
Stein
2011-10-13 14:35:00 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Stein
Post by Pelle Thomsen
[...]
Jeg har p.g.a. jobb lest mange partiprogrammer siden 1963

Jeg skjønner ikke hva du mener med korttidshukommelse
Jeg husker en diskusjon men "tomsing"
men FRP har ingenting med saken å gjøre
Det er bare noe du inbiller deg i ditt begrensede hode
Pelle Thomsen
2011-10-13 14:40:47 UTC
Ooo, skal si du er i toppform i dag !
Espen Vestre
2011-10-13 17:03:43 UTC
Post by s***@yahoo.no
Erik døde av hjerteinfarkt den 20. september. Han var tidligere aktiv
på njus, men gikk de senere årene over til blogging og Twitter.
Å nei så trist! Jeg traff ham aldri IRL men fikk et særdeles godt
inntrykk av mannen.
(espen)
Morten Leikvoll
2011-10-14 07:45:57 UTC
Post by s***@yahoo.no
Erik døde av hjerteinfarkt den 20. september. Han var tidligere aktiv
på njus, men gikk de senere årene over til blogging og Twitter.
Sikkert en kjekk mann. RIP. Jeg benytter anledningen til å minne alle på at
vi kommer dit selv en dag.

Men jeg kjenner verken ham eller twitter... Er jeg teit fordi jeg driter
firedimensjonalt i twitter og facebook?
Facebook er forøvrig en sosialt godkjent pode av det sagnomsuste Echelon
fenomenet (se http://en.wikipedia.org/wiki/Echelon_Conspiracy ). Det er en
genial overvåkingsmetode, nemlig å få folk til å sladre på seg selv istede
for å måtte bruke tid, krefter og penger på overvåking. Nå kan både de gode
og de onde bare slå opp å finne allverdens koblinger.
Arve Kirkevik
2011-10-14 15:05:28 UTC
Post by Morten Leikvoll
[...]
Det gjelder news også, men var vel mer aktuelt da det var stor trafikk
her.
--
AK