Det derre njustreffet...
Nora Andersen
2006-09-07 19:52:08 UTC
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??

*sutre*
Arne Midtbø
2006-09-07 19:58:26 UTC
On Thu, 7 Sep 2006 21:52:08 +0200, "Nora Andersen"
Post by Nora Andersen
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??
Kan ikke svare på andres vegne, men jeg kommer altså ikke.
--
Arne Midtbø
http://www.midtboe.net Blogg: http://www.arnemidtbo.blogs.no

No animals were harmed in the writing and/or production of this document.
-Except those that were eaten.
Gordon Spangelid
2006-09-07 20:05:53 UTC
Post by Nora Andersen
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??
Neppe med så liten oppslutning denne gangen synes jeg det er best at vi
finner en annen kveld.

Gordon
Anne Lise Hovdal
2006-09-07 21:13:01 UTC
Post by Nora Andersen
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??
*sutre*
Jeg har ikke tenkt å gå, og da blant annet fordi jeg ikke vet hvor det
er. Regner med at det ikke er i Sandnessjøen. :o)

Anne Lise Hovdal
Johnny Jensen

Anne Lise Hovdal
2010-10-14 23:29:16 UTC
"Anne Lise Hovdal" skrev om newstreff.
Post by Anne Lise Hovdal
Jeg har ikke tenkt å gå, og da blant annet fordi jeg ikke vet hvor det
er. Regner med at det ikke er i Sandnessjøen. :o)
Joda - på Sjøboden
Sitter her og leser gamle postinger. Det kunne vært interessant,
men det er nok ingen som leser det nå.

Anne Lise Hovdal
Alf P. Steinbach /Usenet
2010-10-15 00:32:35 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Jeg prøvde å gå på et njustreff en gang, på Justisen i Oslo.

Ingen andre troppet opp.

Jeg gikk hjem igjen.

- Alf
blog at <url: http://alfps.wordpress.com>
Anne Lise Hovdal
2010-10-16 01:38:04 UTC
Post by Alf P. Steinbach /Usenet
Jeg prøvde å gå på et njustreff en gang, på Justisen i Oslo.
Jeg har faktisk ikke vært i Oslo siden 1987, og jeg regner da ikke
med da jeg tog Mosjøen Geilo, men togbytte begge veier i Oslo
og Trondheim. Da var jeg jo bare på jernbanen i Oslo, og det var
heller ikke lange opphold der før tog videre.
Post by Alf P. Steinbach /Usenet
Ingen andre troppet opp.
Jeg gikk hjem igjen.
Det var jeg vel borti at du skrev noe om i ett av emnene, som
nylig er lastet ned igjen da jeg tok inn nyhetsgruppen igjen. Det
må ha vært skuffende for deg, at ingen andre enn deg møtte opp.
Var med på et newstreff i Trondheim en gang, og det hadde vært
hyggelig med flere newstreffder nå som jeg flytter til Stjørdal snart.

Anne Lise Hovdal
Helge Bjørkhaug
2010-10-15 08:36:12 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Selvsagt er det det .. (o:
--
Snutten
<http://allprojectstats.com/showuser.php?id=39325&projekt=15>
Anne Lise Hovdal
2010-10-16 01:39:38 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Sitter her og leser gamle postinger. Det kunne vært interessant,
men det er nok ingen som leser det nå.
Skal det bli noe newstreff der hvor jeg er med, må det skje snart.

Anne Lise Hovdal
Pelle Thomsen
2010-10-16 10:30:41 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Anne Lise Hovdal
Sitter her og leser gamle postinger. Det kunne vært interessant,
men det er nok ingen som leser det nå.
Skal det bli noe newstreff der hvor jeg er med, må det skje snart.
Dette er et virtuelt forum, hvorfor har dere behov for å koble det til
dagliglivet ? Ville det ikke være bedre å skaffe dere en hobby der dere
kunne treffe folk med de samme interessene som dere har der dere bor ?
Hva med en marsvin-klubb f.eks ?
Eller en forening for de som liker at toalettpapiret vender utover ?
Eller enda bedre, en interesseforening for de som lurer på hvor det blir
av den andre sokken etter vasken ?
Jan BM
Vin kan du da drikke hele året, ikke bare i mars.
Pelle Thomsen
2010-10-16 18:56:24 UTC
Post by Jan BM
Post by Pelle Thomsen
Hva med en marsvin-klubb f.eks ?
Vin kan du da drikke hele året, ikke bare i mars.
Sant nok, men nå tenkte jeg først og fremst på
det lille pelskledte oversjøiske svinet sadistiske
anlagte folk liker å holde fanget i et bur.
Jan BM
2010-10-16 19:59:08 UTC
Post by Jan BM
Post by Pelle Thomsen
[...]
Ville tro det var urenslighet og ikke sadisme som gjorde at folk på andre
siden av fjorden har svin der de bur.
Pelle Thomsen
2010-10-16 20:47:45 UTC
Post by Jan BM
[...]
det var da voldsomt til skrudde vittigheter på en lørdagskveld da.
det er ellers vi, og ikke de på den andre siden av kloden som holder
marsvin i bur av sadistiske grunner. At nordmenn er urenslige er for så
vidt mulig, jeg får ta ditt ord for det, da jeg selv stammer fra sverige.
Anne Lise Hovdal
2010-10-17 12:53:26 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Anne Lise Hovdal
Skal det bli noe newstreff der hvor jeg er med, må det skje snart.
Dette er et virtuelt forum, hvorfor har dere behov for å koble det til
dagliglivet ?
Du svarer antagelig fra nyehtsgruppen naf nå, men denne tråden går
både der og på no.alt.newstreff. Er man på den siste nyhetsgruppen
som jeg var, så er det fordi at man ønsker å lese om folk som treffer
hverandre på newstreff, eller ønsker seg ett selv. Ville jo vært artig
med et newstreff her i Sandnessjøen, men newserne mangler dessverre
Dessuten trodde jeg nyhetsgruppen var død, og at ingen likevel leste
det jeg skrev. Men særlig for meg som skal flytte ville det være aktuelt
med newstreff ikke så langt unna sånn etterhvert, for å bli kjent med noen.

Post by Pelle Thomsen
kunne treffe folk med de samme interessene som dere har der dere bor ?
Det har jeg her jeg bor, og tenker å tenker å fortsette både med
hobbyene og forhåpentligvis treffe nye mennesker med de samme
hobbyer der jeg skal bo.

Anne Lise Hovdal
Pelle Thomsen
Du har rett. sorry.
Anne Lise Hovdal
2010-10-18 08:38:19 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
Det var da veldig mye til tenking jeg drev med, da jeg svarte på
dette. :o)

Anne Lise Hovdal
Tord Ivelmo
Minst en hel ukes kvote.
Helge Bjørkhaug
2010-10-18 21:20:24 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Det var da veldig mye til tenking jeg drev med, da jeg svarte på
dette. :o)
Noen utfordringer skal man ha ...
Snutten
Anne Lise Hovdal
2010-10-18 23:29:46 UTC
Post by Helge Bjørkhaug
Post by Anne Lise Hovdal
Det var da veldig mye til tenking jeg drev med, da jeg svarte på
dette. :o)
Noen utfordringer skal man ha ...
Er klar over at det ikke var så godt ment, men akkurat nå føler
jeg at dere har rett. Selvtilliten er på bånd akkurat nå.

Anne Lise Hovdal
John Hilt
2010-10-29 15:47:16 UTC
On Sat, 16 Oct 2010 12:30:41 +0200 Pelle Thomsen
wrote in news:no.alt.frustrasjoner
Post by Pelle Thomsen
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Orsak, men no skjønar eg ikkje heilt. Usenet News har jo alltid vært et
forum der det diskuteres marsvin, hvilken vei dassrullen skal henge og
hvor det blir av sokker som forsvinner i vaskemaskinen.

Pelle Thomsen
2010-10-29 21:26:02 UTC
5 poeng til deg.
Tord Ivelmo
2010-11-05 22:36:53 UTC
Hvordan er framdriften ang. disse spørsmålene?
Arve Loktu
2010-11-06 10:38:28 UTC
Post by Tord Ivelmo
Post by John Hilt
[...]
Framdrift? Skal det være framdrift? Hvorfor det? Hmm.

Ståa er som den alltid har vært:
1. Hvor det blir av sokkene er fortsatt et uløst mysterium.
2. Dassrullen skal henge ut eller inn. Ikke forsøk med noe midt i mellom.
3. Marsvin er kun til utvortes bruk. Må aldri kokes i mikro.
4. Hoggorm skal spises uten skinn.
John Bilberg
2010-11-06 22:02:11 UTC
Post by Arve Loktu
4. Hoggorm skal spises uten skinn.
Hvorfor det?
job
John Hilt
2010-11-07 10:01:37 UTC
On Sat, 6 Nov 2010 11:38:28 +0100 Arve Loktu
Post by Arve Loktu
1. Hvor det blir av sokkene er fortsatt et uløst mysterium.
Noe må være galt med alle vaskemaskiner som jeg har hatt.
Fordi ikke en eneste sokk har forsvunnet.
Post by Arve Loktu
2. Dassrullen skal henge ut eller inn. Ikke forsøk med noe midt i mellom.
Hva med vertikale dassruller, i stedet for horisontal opphenging?
Post by Arve Loktu
3. Marsvin er kun til utvortes bruk. Må aldri kokes i mikro.
Hvis du sier det. Jeg hater uansett alle gnagere og pelsdyr.
Post by Arve Loktu
4. Hoggorm skal spises uten skinn.
Slangekjøtt er i grunnen en delikatesse som alle liker, bare de ikke får
vite hva det er som serveres.

Thomas Hanche-Hansen
2010-11-07 11:50:48 UTC
Post by Arve Loktu
Post by Tord Ivelmo
Post by John Hilt
[...]
5. Hvorfor får ikke jeg phitte, jeg som er så myk og snill, mens bøllene
får all den sexen de vil ha.
John Hilt
2010-11-07 13:13:11 UTC
On Sun, 07 Nov 2010 12:50:48 +0100 Thomas Hanche-Hansen
Post by Thomas Hanche-Hansen
Post by Arve Loktu
[...]
Du bruker feil deodorant. Den mest effektive heter Penger(tm).

Seilbåt duger også. Da kan damer i Celina-klassen, som en forgjeves har
lagt an på i årevis, plutselig hoppe ombord og kle av seg.

Har jeg hørt at noen har lest om ...

Alf P. Steinbach
2006-09-07 21:12:30 UTC
Post by Nora Andersen
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??
*sutre*
Justisen har fått en ny /tysk/ servitrise. Jai znakker ikke velldig
gått norsk, ikke dialecht. Hun heter altså verken Gunnhilde, Hildegunn,
Brunhilde, Hildebrun eller Heidi, men, argh, hva var det, noe på A.
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
Anders Aas Jensen
2006-09-08 06:48:37 UTC
Post by Alf P. Steinbach
Justisen har fått en ny /tysk/ servitrise. Jai znakker ikke velldig
gått norsk, ikke dialecht. Hun heter altså verken Gunnhilde, Hildegunn,
Brunhilde, Hildebrun eller Heidi, men, argh, hva var det, noe på A.
Helga?

--
Mvh
Anders Aas Jensen
Livet er fullt av skrivefeil, men noen må leve det.
Sturle Fladmark
... Adolfine?
Alf P. Steinbach
2006-09-08 19:22:11 UTC
Post by Sturle Fladmark
Post by Alf P. Steinbach
Post by Nora Andersen
[...]
Muligens Katrine eller noe lignende, glemte å spørre om igjen denne
gangen også!

Jeg kan rapportere om et svært vellykket njustreff. Ingen andre kom, så
langt jeg kunne se, så jeg kunne hygge meg uten sjenerende avbrudd! Dog
er det ikke så lurt å dra på njustreff rett etter middag (jeg var kun
hjemom og skiftet skjorte): jeg klarte ikke mer enn en halv halvliter.

Opplysningen 1881 klarte heller ikke å finne verken Gordon eller
Elisabeth (muligens husket jeg ikke helt rett etternavnet til henne),
men det kom inn en dame som virret litt rundt og sjekket mobiltelefonen
før hun virret seg ut igjen -- hvem vet?

Kiwi har dårlig utvalg i DVD-er.

Tok med meg "I Robot", den har jeg sett før på kino, men synes jeg
husker at der var noen bra ting. Lignet ikke særlig mye eller i det
hele tatt på Asimov-boken, så vidt jeg husker, men var ikke Susan Calvin
med? Får se...
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
Nora Andersen
Hvorfor spurte du meg ikke? :-(
Alf P. Steinbach
2006-09-09 14:42:02 UTC
Post by Nora Andersen
[...]
Damer med mobiltelefon er ytterst farlige & lumske.

Dessuten er disse mobiltelefondamene lynsnare: før man har fått summet
seg er de vekk!
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
anja
2006-09-08 15:48:57 UTC
Post by Nora Andersen
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??
*sutre*
Njustreff? Hæ?

Angja
Ole M Gjervoldstad
2006-09-08 22:16:48 UTC
Post by Nora Andersen
Er det noe vits i å gå liksom? Er det bare jeg som har tenkt å gå liksom??
*sutre*
Sutrer du?
Ingen har invitert meg - - -
Ingen har invitert meg noen gang - - -
Men jeg finner ut i etterkant at slike njustreff har vært!
Hvem har grunn til sutring?

Jeg antar at dersom jeg sitter i killfilteret til de aller aller
fleste, ja så er jeg ikke akkurat så mye bedre stilt enn den berømte
flua i suppa.
Jeg er glad på deres vegne -
Takk for at jeg ikke er invitert -

Ole M Gjervoldstad
Alf P. Steinbach
2006-09-08 22:20:41 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
Post by Nora Andersen
[...]
Sjekk hvilke grupper denne tråden er krysspostet til.
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
Gordon Spangelid
2006-09-08 22:38:52 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
Hvem har grunn til sutring?
Ingen reagerte, det er bare å finne en ny dato.
Fredag den 13. er en tradisjonsrik newstreffkveld neste fredag den 13 er
i oktober så mitt forslag er fredag den 13.10. Så var det å finne et
egnet sted.

Gordon
Hans Petter Nenseth
2006-09-08 22:41:22 UTC
Post by Gordon Spangelid
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Da er jeg forhåpentligvis i Paris, vi kan godt ta det der.
--
I går lurte jeg på hva morgendagen ville bringe.
I dag vet jeg det.
Alf P. Steinbach
2006-09-08 22:48:24 UTC
Post by Gordon Spangelid
Post by Ole M Gjervoldstad
Hvem har grunn til sutring?
Ingen reagerte, det er bare å finne en ny dato.
Pøh, få deg en oppføring i TELEFONKATALOGEN. Dust.
Post by Gordon Spangelid
Fredag den 13. er en tradisjonsrik newstreffkveld neste fredag den 13 er
i oktober så mitt forslag er fredag den 13.10. Så var det å finne et
egnet sted.
Et sted jeg ikke har vært: i operapassasjen er det visstnok en trapp opp
til et etablissement oppe på toppen, illustrert i Rocky.

Alternativt vil jeg foreslå Kafé Amsterdam, med muligens videre
hesblesende jakt etter dans og morro og mere pils på John's; det var bra
der for ti år siden (begge steder, men litt forskjellig)...
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
Trond Svendsen
2006-09-09 00:19:29 UTC
Post by Gordon Spangelid
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Cafe Fiasco ved Oslo Plaza/Galleriet er et bra sted.
Billig øl, og et navn som klinger............
Trond
Alf P. Steinbach
2006-10-08 18:54:35 UTC
Post by Gordon Spangelid
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Bare for å oppsummere forslagene når det gjelder Oslo:

Forslagstiller: Sted: Hvorfor:
Gordon Spangelid Justisen Tradisjon.
Hans Petter Nenseth Paris Er i Paris da.
Alf P. Steinbach En trapp i operapassasjen (?) Aldri vært der.
Alf P. Steinbach Kafé Amsterdam Var bra før.
Trond Svendsen Cafe Fiasco ved Plaza Billig øl, navn.
Morten Øen Kokeriet -
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
Alf P. Steinbach
2006-10-11 17:34:21 UTC
Post by Alf P. Steinbach
Post by Gordon Spangelid
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Med siden det er fredag den 13., kanskje det er best med én person på
hvert sted?
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
Nora Andersen
2006-09-09 14:10:15 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
Ingen har invitert meg - - -
Følg med på news:no.alt.newstreff med jevne mellomrom.

Ellers er det jo bare å foreslå njustreff selv da vettu?
Tormod Hansen
2006-09-09 14:18:47 UTC
Post by Nora Andersen
Post by Ole M Gjervoldstad
Ingen har invitert meg - - -
Følg med på news:no.alt.newstreff med jevne mellomrom.
Ellers er det jo bare å foreslå njustreff selv da vettu?
Hva er meningen med newstreff?

Det blir på linje med å treffe alle
fiender på en gang.

Ja ja, hver sin lyst.
Arne Midtbø
2006-09-09 18:01:56 UTC
Post by Tormod Hansen
Post by Nora Andersen
Post by Ole M Gjervoldstad
Ingen har invitert meg - - -
Følg med på news:no.alt.newstreff med jevne mellomrom.
Ellers er det jo bare å foreslå njustreff selv da vettu?
Hva er meningen med newstreff?
Det er et godt spørsmål.

Øystein Skundberg
2006-09-09 18:19:30 UTC
Post by Tormod Hansen
Post by Nora Andersen
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Eller å hygge seg med å skape nye.
La oss alle møtes for å snakke mer om dette.

ØS
--
Dad always thought laughter was the best medicine, which I guess is why
several of us died of tuberculosis.

oysteins.blogspot.com * oystein æt skundberg dåt no
Ole M Gjervoldstad
Ole M Gjervoldstad
Ole M Gjervoldstad
2006-09-09 22:55:10 UTC
Post by Nora Andersen
Post by Ole M Gjervoldstad
Ingen har invitert meg - - -
Følg med på news:no.alt.newstreff med jevne mellomrom.
Ellers er det jo bare å foreslå njustreff selv da vettu?
Du later til å være veldig frisk Nora
Endelig!
En slik fest som jeg står for hadde falt de aller fleste i smak - vil
jeg tro.
H aha ha ha.
Takk for den
Ole M Gjervoldstad
Morten Øen
2006-09-12 22:02:42 UTC
Ole M Gjervoldstad skreiv 8 Sep 2006 15:16:48 -0700 i
no.alt.frustrasjoner,no.alt.news-treff,no.alt.undring...
Post by Ole M Gjervoldstad
Ingen har invitert meg - - -
Ingen har invitert meg noen gang - - -
Kokeriet på fredag 22. september?
--
Morten

For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>
Ole M Gjervoldstad
2006-09-14 23:13:21 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
Ingen har invitert meg - - -
Ingen har invitert meg noen gang - - -
Kokeriet på fredag 22. september?
Slike avtaler er greie nok, men i mitt tilfelle - med alle truslene jeg
har mottatt av slike newsere som dere - tør jeg nok ikke åpne
avtaleboka me altfor ofte
Ole M Gjervoldstad
Morten Øen
2006-09-16 09:48:38 UTC
Ole M Gjervoldstad skreiv 14 Sep 2006 16:13:21 -0700 i
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Hehehe...

Du satsar på overraskingsoppmøte? :-D

Ole M Gjervoldstad
2006-09-18 09:00:32 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Nei - det eneste jeg våger, er å sitte å illudere et newstreff selv
om det også er i tøffeste laget.
Ole M Gjervoldstad
Helge Bjørkhaug
2006-09-19 04:26:21 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
[...]
Det holder om du åpner avtaleboken en gang - det er ikke ofte.
1/1g
Espen Schjønberg
2006-09-26 12:15:17 UTC
Post by Ole M Gjervoldstad
Post by Nora Andersen
[...]
Vi har forskjellig verdenssyn.

Jeg har oppfatta det sånn at alle som leser en annonsering av newstreff
på no.alt.news-treff pr def er invitert.

Er det _rart_ det blir krig i verden?
--
Espen