Jeg undrer litt..
Péter Henrik Gombos
2012-10-12 20:45:47 UTC
Er det noen som helst som leser dette? Eller er det ingen igjen i Norge som leser news?
Morten Nygaard Åsnes
2012-10-12 21:05:41 UTC
Post by Péter Henrik Gombos
Er det noen som helst som leser dette? Eller er det ingen igjen i Norge som leser news?
Det er minimum en person.
--
Morten Nygaard Åsnes
http://www.twitter.com/mortenaa
Péter Henrik Gombos
2012-10-12 21:20:36 UTC
Post by Morten Nygaard Åsnes
Det er minimum en person.
100% over forventet antall, da!
Morten Nygaard Åsnes
2012-10-15 06:38:11 UTC
Post by Péter Henrik Gombos
Post by Morten Nygaard Åsnes
Det er minimum en person.
100% over forventet antall, da!
Aner vi en ny vår for Usenet? ;-)

Btw: Vet ikke om du er klar over det, men det ser ut som din newsleser
er satt opp til å sende kopi av svar på newspostinger på epost også. Det
kan oppleves som litt påtrengende ;-)
Péter Henrik Gombos
beklager det, var nok bare jeg som ikke skjønte forskjell på "reply" og "followup", skal nok ikke gjenta seg.
Christer Solskogen
2012-10-12 21:43:26 UTC
https://www.facebook.com/groups/349398111817508/
chs, for fellesskapets beste.
Péter Henrik Gombos
2012-10-12 21:57:19 UTC
vel, jeg er så hipster at jeg har kommet på njus nå som det holder på å bli kult igjen. Born in the 90's!
Christer Solskogen
2012-10-12 21:57:33 UTC
Post by Péter Henrik Gombos
Post by Christer Solskogen
https://www.facebook.com/groups/349398111817508/
vel, jeg er så hipster at jeg har kommet på njus nå som det holder på å bli kult igjen. Born in the 90's!
Ble det født noen på 90tallet?!
chs, for fellesskapets beste.
Péter Henrik Gombos
2012-10-12 22:14:58 UTC
Tydeligvis. Men det var jo en veldig god undring.
Karl Ove Hufthammer
2012-10-14 10:10:50 UTC
Post by Péter Henrik Gombos
Er det noen som helst som leser dette? Eller er det ingen igjen i Norge som leser news?
Jo, men me fleste berre lurkar … :)

Men etter at Telenor i september la ned njustenaren sin
http://www.online.no/innhold/news_online_legges_ned.jsp
er me nok færre. :'-(
--
Karl Ove Hufthammer
E-post/Jabber: ***@huftis.org
Terje Henriksen
2012-10-14 11:57:55 UTC
Post by Karl Ove Hufthammer
Post by Péter Henrik Gombos
[...]
Det fins da utenlandske alternativer, mot litt betaling.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Péter Henrik Gombos
2012-10-14 13:44:17 UTC
Post by Karl Ove Hufthammer
Men etter at Telenor i september la ned njustenaren sin
http://www.online.no/innhold/news_online_legges_ned.jsp
er me nok færre. :'-(
Så trist, men kan ikke skjønne at de bryr seg om utdatert
når de skriver websidene sine i jsp..
Post by Karl Ove Hufthammer
Det fins da utenlandske alternativer, mot litt betaling.
Driver ikke news å blir stort på nytt som et alternativ til
P2P-nedlastning fra utenlandske tjenere?
Morten Nygaard Åsnes
2012-10-15 06:48:56 UTC
Post by Péter Henrik Gombos
Driver ikke news å blir stort på nytt som et alternativ til
P2P-nedlastning fra utenlandske tjenere?
Jo desverre ser det ut som de fleste som hører om News nå gjør
det i forbindlese med den slags aktiviteter. Og de fleste news-
tilbyderene sikter seg inn mot denne kundegruppen. Men jeg kan
anbefale news.individual.net for de som kun vil ha tekst grupper.
Der koster det kun 10EUR i året.
t***@gmail.com
2012-10-17 18:37:27 UTC
Jeg leser, litt. Har fått med meg at Google Grupper konkurrerer med Internet Archive sin Wayback Machine. Pluss til Google for en brukervennelig tidskapsel.
Karl Ove Hufthammer
2012-10-24 21:24:54 UTC
Post by t***@gmail.com
Jeg leser, litt. Har fått med meg at Google Grupper konkurrerer med
Internet Archive sin Wayback Machine. Pluss til Google for en
brukervennelig tidskapsel.
Og viss du er interessert i ein *skikkelig* tidskapsel: http://olduse.net/

(‘Usenet, updated in real time as it was thirty years ago. Also available in
your local news reader via nntp.olduse.net.’)
--
Karl Ove Hufthammer
E-post/Jabber: ***@huftis.org